Steady as she goes

Vilken fruktansvärt lågdag! Det bästa som hände i skolan var att jag fick ett äpple av Elsa (tack! ♥). Sedan efter en föreläsnig om den kommande studenten så känns livet minst sagt otroligt stressigt! well well. kvällen blev i alla fall räddad av en otroligt spontan fika hos Anna med te och kladdig-kladdkaka och senare trevliga nyheter från Josse + lite trivsamt chattande. 
 



Som en vis kvinna en gång sa: evigheten ryms i två tekoppar. 
 
Owl City – Silhouette <----lyssna och njut

Kommentarer
Postat av: Elsa

mitt namn? i din blogg? :o :o :o
jag börjar nästan tro att du inte tar mig för givet kvinna. spännande spännande

2012-09-17 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0