Back on track and feet slipping the surface

Efter en håd höst med många motgångar både i skolan och utanför så kom ett mycket efterlängtat och förtjanat sommar lov (även det sista sommar lovet för resten av mitt liv!). Sommar har sedan passerat och jag har vänt ut och in på själen, funderat på livet och nu tagit mig igenom lovet som en ny människa med nya erfarenheter. Men sommaren har varit... renande. Har aldrig upplevt så mycket regn under hela min existens.
Med mina nya självinsikter ska jag ta nya friska tag in för en hård höst som väntar. Men jag tror inte att det kommer bli någon problem för jag har ju mina vänner och de har mig, och jag säger bara att ett gott skratt förlänger livet men goda vänner gör det förlängda livet värt!  
 
Några bilder från sommaren 
Middsaommar i Dalarna med hela tjocka släkten. Dans runt stång till folkmusik och sedan så mycket mat man bara kan tänka sig!
 
 
En tripp till underbara Peace and Love i år igen och man blev inte besviken! I år följde många av mina vänner med och bodde med mig på Moder Jord och vi delade 5 fantastiska dagar tillsammans hos mig och på festivalområdet! 



(mollys foto)

(Mollys foto)

(Mollys foto)
Sedan kom ett par dagar på konfirmationsläger, men efter det blev det semester på riktigt!
En tripp till Umeå och hälsa på farmor med hela familjen satt riktigt fint. En vecka med mystiska utresor på loppis turer, härligt slappande vid forsen med sommarpratarna och förstås massa regn.
 
 
 
 
 
Sedan blev det en snabbtur hem igen där jag fick besök av vänner och kusinen!
 




Sista etappenpå sommaren var ett hårt simläger! Med 4 timmars träning om dagen och tidiga uppgångar. Lägret gick till härliga Båstad och där sken minsan solen... nästan varje dag i alla fall. 
 
 
 
Men sen var sommaren slut. Jag återvände till Lidingö igen och började sista året på Hersbygymnasium. Go go! 
 
Linnea 

Kommentarer
Postat av: Elsa

när jag skrev att jag inte visste när du skulle komma tillbaka planerade jag inte att sommaren skulle gå :) men gudars vilken sommar. Trots att jag som vanligt tampats med trettiotre (förmodligen kroniska) förkyldningar känns det som en minst sagt renande sommar! :D och jag tänker vara trogen när det kommer till kommentarerna på denna blogg. Nu måste ja ju skriva av mig lite efter så många gånger ja kikat in här utan ett endaste litet inlägg att kommentera... (kolla statistiken. that's me.)SADFACE (yez i said it).
kram å kyss å hjärtligt tack sen lalalla godnatt

2012-09-02 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0