Men här kommer en fråga?

Rakel och jag sitter mitt ute i trollskogen och har det faktiskt ganska trevligt, så kul man kan ha så här långtbort från civelisationen... nu spelas Never Shout Never – first dance på radion och vi diggar tillsamans i pyamas. Gårdagen spenderades största tiden inne med min älsakde fysikboken, men jag fick mig en lite solningsstund också. Rakel den duktiga hjälpte till i trädgården och bakade muffins med hallon i. 

vi har kommit fram till att vår mor är ganska rolig ibland... ibland, här är några av hennes bästa som vi kan komma på just nu:

Rakel: mamma får jag åka till skärsätragården eftermaten?
mor: jaha men vilka kommer vara där då?
R: venne..
mor: kommer du åka dit med någon?
R: neej... äh jag vill bara se om jag fick åka, men får jag gå hem till Edvard efter maten?
mor: har du inte läxor att göra? och ska du inte städa på ditt rum??! 

Mor: vilken ful röst jag har på videon!
Linnea:... men det är ju jag som pratar
Mor: jaha, vilken ful röst du har 

Rakel: Linnea äe lesbisk!!!
Linnea: NEJ! lägg av 
Mor: om Linnea valt det är det helt okej. (förstående mor)
Linnea: Men NEJ!

Mor: men ska du lyssna på sån där skrAllex då kommer jag få ett psykbryt innan vi kommer över lidingöbron!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0