(I find myself talking to sharks) åh se vad jag hittade opostat

Så var det fredag igen skönt. Ska inte ha något speciellt för mig mer än att mysa ner mig och titta på sista avsnittet av en mycket trevlig serie så antagligen kommer det att släppas en och annan tår 
Men det får bli senare ikväll, nu ska Rakel laga mat till mig. Känns stabilt när lilla syster säger mig "Linnea hur ska du klara dig när du flyttar hemmifrån? jag kommer att få komma hem till dig och laga din mat..." Men men, hon är duktig på att sätt ihop saker, när jag säger att kylen är tom sucker hon och så tar hon fram massa saker som hon sedan lagar mat på!


Hoppas det blir gott det här... känns högst tveksamt... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0