HEY! i just met you, and this is crazy!

Ja det märksa att det nalkas sommar och sol när man upptäcker att solen tar lite mer än vanligt. Upptäckte nyss att jag har tussen olika brännor, en trevlig shorts-rand, en vacker rand efter ett linne, en annanrand efter ett linne med en annan form, sedan en rand efter de två okila bandoerna och sist men inte minst en rand efter bekinin. Jag ser ut som en zebra... Men men synd att klaga det orndar upp sig, lät att fixa. 

Gården måste jag säga kändes väldigt spontan, vaknade upp hos Elsa med verkande fötter och muddiga ögon efter ett 10 långt arbetspass och övande på en ny dans (Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe). Vi hängde lite i trädgården med lyx frukost och sol. Sedan följde dagen med picknick i vitabergsparken med Molly och Ella. Champange, jordgubbar och rysksalami, kan inte bli mycket bättre! dock hade jag på mig klackisar och det gick ju sådär... trevliga skavsår på tårna och x antal gånger vrickade fötter, heheh det blir att öva.
Väl hemma igen deckade jag i soffan och vakande inte förän 19 och då blev det brott med att hinna äta och göra sig iordning inför LIVET ÄR EN FEST. Men efter mycket spring och endel smugglande inne på gångsätara hallen! Efter att DET VET DU sjungt tills alla hade fattat att de låg med sin kompis syster och de hade bäsat i hans säng så bar det raskt väg hemmåt och finalen av eurovision! Kan ju bara påstå att rätt låt vann!






PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0