Dreamgirlz!

Aj,aj,aj efter gårdagens curling har jag ont i både knän och svanskota! Men vad gör man inte för att vinna? dock gjorde jag och team dreamgirlz inte de utan det blev lika mellan oss och boyzzen (utslagstävlingen räknas INTE). För övrigt kan jag säga att curling var förbannat mycket svårare än vad det såg ut, man behövde ha världens teknink för att stenen ens skulle kunna komma framåt! En teknik jag inte besitter... Men med hjälp av de andra två profsen i laget så gick det faktiskt bra 3-3 slutade det!


Resten av veckan som har gått har varit kous! världens berg-och-dal-bana, men det ska man väll klara sig ur det med? I lördags var jag ute igen med Moz (vi håller ihop när vi ska ut på sånnadär tillställningar), den här gången gick vi på tjejfesten på klubb KG, gayklubb! Väldigt spännande!... och dyrt....



På söndagen jobbade jag på morgonen, men resten av dagen stannade jag hemma. Bakade en kanooon god kaka och låg på soffan blev den dagens aktivitet. 


Nu är det torsdag och jag fick tillbaka kemiprovet... Elsa skrev ner plan A och B för de kommande veckor 


 


Kommentarer
Postat av: malin

DREAMGRILS FOREVER <3 <3 <3

2012-05-10 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0