Boomerang

Bara 14 dagar till Berlin nu! spännande!! och stressigt, fysik-provet är ju verkligen något jag ser fram emot... KAOS! Men mitt i allt så finns det faktiskt ljus punkter, har tillbringat en hel helg på landet. Jätte skönt, lite hemlängtan men det var helt klart bra att åka ut i skogen och vila. (ja eller så gått det gick, fick ju en del nattsamtal... men det var trevligt

Sedan var det jobb idag efter skolan, så efter en trevlig fika stund med musikteatern tog jag en promenad med Elsa i solen innan Frida kom och hämtade mig. På jobbet blev det mys picknick i det gröna! 





Har satt jag och chillade galet, med mig sjäv, fiskmåsen och solen. Inte fel alls skulle jag säga!




Frida med vår fint packade picknick... låda och sedan resultatet av nogrant utvalda jordgubbar, grädde och det bästa CHOKLAD! 

Men ja det är väll kanske dags att sova det är ju faktiskt en dag imorron också... PEACE OUT 

Mina nya myskorvar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0