treating it like a sunday

Måndag igen efter en galen helg. Känns så lagom kul att komma till skolan, men det kändes så grym mycket bättre när det visade sig att jag bara hade två lektioner! Jag och Bella tog en tripp hem till henne där vi lagade lite lunch och tittade på 300, otroligt sofistikerad splatter film, med enbart krig, blod och hjältemod! Det jobbigaste var att den snygga killen blev halshuggen och det precis innan hans pappa han säga att han var stolt över honom, jäkligt irriterande!! Den jävla persen, "mey he live forever"!




Här har vi en av de bästa vännen på denna jord som jag ångrar bittert att jag försummade på hennes hatdag! Särskilt när jag får höra att hon vill lämna mig och flytta till ett annat land nästa år, och hon har till och med redan kollat på skolor! det smärtar mig djupt, men vad ska man göra... Hoppas på att hon ändrar sig!
Hittade lite gamla bilder på oss, du kanske mins den tiden? 



Bara för att vi är så himla normala 



Larvigt, men man mår så bra efteråt 


Kommentarer
Postat av: Elsa

ja ser ju inte så glad ut på någon av bilderna men de va ju banne mig fantastiska tider!! <3 Tack för de fina orden :) och nej jag lär inte dra iväg.. jag bara... vill. Men du kan få följa MÄÄ!

2012-03-28 @ 20:38:29
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0