Suddenly I´m lost

Första skoldagen alltid lika kämpigt! Hängde inte med alls på hela dagen, har inte haft så här mycket i huvudet på en hel vecka, men blir ju ovan. Vilken tur att det var tisdag och jag kunde ge mig av till simhallen. Ett bättre ställe finns nog inte. Color doft, trevliga arbetskamrater, små söta simmare och en stor bassäng och en bastu som väntar efteråt. Allvarligt det är verkligen en själrensare. Efter fyra timmar känns hjärnan helt renad och livet känns faktiskt mycket bättre! nackdelen är väll att man springer runt i baddräckt mesta delen av tiden och det kanske inte är det mest klädsamma man kan ha på sig, men vad gör det?
Idag gick väll den mesta delen av tiden åt att diskutera hur vida dödstraff var bra eller dåligt, eller om man skulle ha svart eller vitt och om katt var bättre än hund eller inte. Men på vägen hem kände jag ändå hur utmattad jag var, eller kanske bara avslappnad, vilket-som så somnade jag på lidingöbanan... som vanligt. 



Luddvigs nya skor, otroligt blåa och.... stora!


Nu känns det som om jag kan klara onsdag också...



Kommentarer
Postat av: Elsa

big feet, large.... shoes?

2012-03-07 @ 20:11:44
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0