Kämpar,sliter, svettas

Vilken trevlig helg det har varit, det måste jag säga. Min aldra sista helg som 17 år, redigt minnesvärd! Jag har myst, skrattat, promenerat och dansat, oerhört mycket. I fredags fick jag min försa present. Min käre vän och själsfrände Ella, bjöd mig på en kväll med Robert Gustafsson. Otroligt sofistikerat att gå på evenemang p cirkus så där på en fredag, uppklädd i sin finaste mundering! Många skratt blev det, trotts att Robban inte var på topp.

Helgen fick dock en liten svacka när jag idag insåg att jag hade glömt att skriva den jätte viktiga labben i fysik, som dessutom skulle vara på engelsa! men men jag skrev den väldigt snabbt och använde mig av så få ord som möjligt. Sedan skickade jag bara in den. I am so freaking badass!

2668048_460s_large

Kommentarer
Postat av: Herr O

Hej

2012-03-21 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0