Dagen efter...

Dagen efter en fantastisk födelsedag. Jag brukar inte vara så jätte förtjust i just den 21 mars, men i år tycker jag verkligen att det var något extra! Trots en dubbeltimme av matte och en skoldag som skulle sträcka sig till kl halv 5 så lyckades mina gudis snälla kompisar fixa till det så att jag hade en urtrevlig dag! TACK ALLESAMMANS!

På kvällen kom de nära och kära och delade en måltid med mig och min familj. En middag som blev väldigt intressant eftersom mina föräldrar hällde upp ett glas moserande med orden ”det här ska du väll ha”, vilket inte var en fråga...




Mitt fina skåp! tack Oscar och Elsa, blev så himla glad (och Elsa, jag förlåter dig för att du tog min nyckel...)




Min fina skolkompisar 




Efter skolan har min hemmaman än en gång gjort det! När jag stiger in i hallen möts jag av en nybakad äppelkaka och glass till, och jag fick till och med vara den första som tog andra biten! 

Jag kan inte tacka nog, det var en så himla bra dag! Känns som en bra start på året som 18 och nu börjar min resa mot 19....


(förlåt Emma och Elsa, må min själ brinna i helvettet, jag stal endel bilder från era bloggar)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag tycker det var fantastiskt roligt att få fira din finfina dag med dig!! :D <3 resa mot 19 huua nu får du lugna dig, njut av alla 18års privilegier nu! :D

2012-03-22 @ 18:48:12
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0