en tanke

jag har tänkt på en grej, tänk om jag inte var jag tänk om jag var någon annan någon som inte var som jag. hur skulle det se ut? men om man tänker så då är det ju inte jag utan då är det ju någon annan, eller vänta det är jag fast det inte är jag, men jag kan ju inte säga att det är jag om det inte är det för då är det ju någon annan... det kanske är du? men då är det ju inte jag. men vem är jag då? jag är Linnea, men hur kommer det sig? hur vet jag att jag är jag? men för dig så är jag ju inte jag för då är jag du och du är jag. Ändå så vet jag att att jag är jag och inte någon annan. Om någon ställer en så enkel fråga som vem är du? ja då svara jag Linnea eftersom det är vem jag är. Jag är Linnea och ingen annan och jag kan ju inte vara någon annan för då är jag ju inte Linnea då är jag ju någon annan... Men om jag inte visste att jag var Linnea då skulle jag vara någon annan fast då skulle ju det vara jag... nej nu spårar det.

Kommentarer
Postat av: Elsa

du är kanske inte så blond.... ^^, ja hänger inte med någonstans (a)

2012-01-05 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0