En helg på isen

Denna helg har spenderats i lugn och ro på landet. Till min stora och glada överraskning  så var hela sjön utanför stugan blank frusen och en enda stor perfekt isbana! Syrran och jag drog på oss skridskorna direkt och gled ut! 

Sedan åkte vi och vi åkte! 



Lite trötta, men glada och rosiga... 



Trotts att det var svårt att kliva av isen så vann de värkande fötterna och kalla öronen tillslut! Så vi tog vårt pick och pack och gick hem där en stor kopp av varm choklad med grädde väntade på oss.

Mycket bättre än så här kan det inte bli! jag kan ju berätta att vi sov som stockar! Efter en sådan här helg är rena energiuppladdnigen inför en nh vecka av skola, vilket behövs nu när vårtterminen ska dra igång påriktigt! Men nu ska jag glida in i drömmar!

Kommentarer
Postat av: Elsa

ååh rena drömmen.. <3

2012-01-17 @ 12:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0