D-D-DANCE

När dagarn känns grå och trista och allt rullar på i en malande takt och intresses för framtiden är lika med stress och mentalt sammanbrott ja då är det dax att muntar upp sig med något, VAD SOM HELLST! som jag känner, efter 8 dagar i skolan så börjar bli rätt uttråkad (särskillt när man har en viss SIR som pratar om månen och klagar på ens val av pennor). Jag känner ingen lust för något. 
MEN DET ÄR DÅ! Jag tänker tillbaka på den där dagen, dagen innan skolstarten. SPONTAGDAGEN. En dag som började med skridskor i kungsträdgården och sedan fölljs av en rad andra trevliga händelser....









Ja det är en dag värd att minnas! 
Men man kan inte leva i dået, utan i nuet, carpe diem. Då brukar jag:
  • Ta bilder med Krigarens kamera
  • Dansa som en galning!
  • SKRATTA (bästa medecinen och det ända jag kan säga att jag är riktigt bra på)
  • Retas med någon... men bara lite... kanske
  • Hitta lektioner att se framemot då man kan träffa alla gullisar ( typ matten, dubbeltimmen i historia brukar vara väldigt trevliga och självklart "måndags-engelskan"
Ett annat tipps är att lyssna på den här låten:



Nu ska jag själv dansa iväg till en annan plats som skänker mig glädje, hoppas att det ändå skänkt lite glädje i vardagen! Strunta i alla tråkmånsar och gör något roligt av allt 



Kommentarer
Postat av: Elsa

Kan vara lovets bästa dag!! <3

2012-01-19 @ 19:24:27
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0