You miss me if you blink twice

i tisdags den 31/1-2012, hoppade jag Linnea från 5:an på GIH-badet! För fjärde gången i hela mitt liv! DET VAR SÅ LÄSKIGT! (kan vara så att jag gav ifrån mig ett litet högfrekvent ljud...). Jag satt där, högt van vattnet, och dinglade med benen utanför kanten och jag kännde i varända muskel att det var högt, fy tusan! det slutade med att heeela simhallen skrek på mig att hoppa! så vad skulle jag göra?! Dock lät jag Ludvig och Petter hoppa före hehe ville se om man överlevde ett hopp... det gjorde de så tjaa, efter att satt Ludvig på att rädda mig om jag inte kom upp så, tog jag fart och FÖLL!!!!

Kommentarer
Postat av: Epraw Givdul

Han den där Ludvig verkar vara en riktigt genuin ungman.

2012-02-04 @ 01:55:36
Postat av: Elsa

klaga på mig på måndag så ska jag fixa din blogg - såhär kan vi ju inte ha det! :o



du e så gudis modig, nu kör vi fallskärm!!

2012-02-04 @ 19:19:53
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0