Narkolepsi

Det är verkligen lov och jag är så himla trött! Har jobbat varje dag. Trodde att jag skulle partaja varje kväll men jag har verkligen deckat så fort kl slår 5 och jag slutar. Önskade jag kunde vara mer underhållande för almänheten men jag måste VERKLIGEN SOVA. Jag har i alla fall varit lite social och kulturell. vilket varit en bravad, och jag har knappt hållt ögonen öppna dock... 
  • Måndag kväll: träffade Christina och Anna, då jag somnade på sovan och nu finns det ytterligare ett par bilder på mig som sover...
  • Tisdag kväll: på opran med mamma, Rakel och farmor. vi såg balletten Svansjön, kanon fint men jag somnade på sista akten så jag såg inte slutet...
  • Onsdag kväll: träffa Jacob som bjöd mig på middag och sen halv sov resten av kvällen. Sedan skulle jag träffat Belli men mina ögon föll ihop och jag tog det kloka men tråkiga beslutet att det var dax att ta tåget hem...
Men jag säger bara det, FREDAG, LÖRDAG OCH SÖNDAG?!!! PAAAARRRRTTTYYYY!!!!!!!!!!


Belli, under en lång och härlig promenad på stan med Emma och Johanna som sälskap 


På jobbet, i arkivet... ett rum utan fönste där jag var instängd i timmar och arkiverar!


På operan, 2 minuter efter att jag tog biden ropar de ut i högtalarna att det är förbjudet att fota i salongen men men... heheh 


Dagens middag som rördes ihop av en hemmaman jag träffade på tåget som erbjöd mig mat, kan inte bli mycket bättre 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0