jag reser mig igen!

melodifestivalen igår, en tillställnign som blir allt mer spårad! Inte minst när en viss Flink kommer och flikar in en väldigt... speciel låt.. 

Men men, den här dagen har varit seg som kola. Först simning och sedan hem och plugga som mer blev till ett lunkande runt i mitt rum och slutade med att jag låg på sängen med sweet spelande på repeat! 
Jag måste bara säga att av alla de låtar om kärlek som det finns så tycker jag verkligen att Kent har gjort en av de bästa! Låten "Utan dina andetag" är så gudis fin. Dock lite deppig men det är väll de flesta av deras låtar men ändå. jag skulle verkligen vilja slå ett slag för den! 
Sedan finns det ju en rad andra artister och låtar som är suveräna! De som tar alla priser är The Beatels, det smärtar mig att veta att jag aldrig kommer kunna se dem live in action. Om jag bara var född ett annat år...

Jösses vilken mosig dag! orkar ingenting hahah aldrig varit med om dess like! orkar inte äns ta mig till soffan för att se wallander, att ta sig till middagsbordet var en riktig ansträngning då är det verkligen illa...!
Bäst att lägga sig typ nu, man bör ju ha en bra start på veckan... 
Tumblr_lwlpz2koao1qctfedo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ch

Men kära vän då!! Fast jag kände precis likadant idag, hihi!!! Och beatles är grymma!!!!!! Älskar dej vännen <3 love Christina

2012-02-05 @ 22:39:42
URL: http://schristina.blogg.se/
Postat av: Elsa

han reser sig verkligen igen... ;) du missade ju THE CREEP i wallander!! well well ^^, pusspårej

2012-02-06 @ 08:17:29
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0