Hysteria!!

Den här lördagen.. nej HELGEN har blivit såå misslyckad! Från att ha massa trevliga saker att se fram emot till att inte ha något, allt för den förhatiska mattens fel! Om det är något som styr mitt liv så är det den där boken full med x:n. har suttit inne hela dagen med näsan djup nere bland sidorna och vad har jag åstadkommit? INGET. Eller nu ska jag inte vara för hård, jag har ju faktiskt kommit fram till att jag... inte kommer att klara provet, men men...
Tumblr_lz13cylmcf1qh67heo1_400_large
Men jag ska inte vara bitter! Jag fick ju se Ranelid på melodifestivalen alltid något?

JAHAA! det var droppen jag går och lägger mig. (det går inte att lägg upp videoklippet) 

http://www.youtube.com/watch?v=3dm_5qWWDV8&ob=av2e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0