Break glaciers

 

Alla hjärtansdag kan inte ha spenderats bättre än i skidbackarna! Trotts att jag inte är så bra på just slalom så gick det kanon bra, jag hittade mina jämlikar och vi tog backarna med stor. Ingen åkte säkert när jag, Märta och Elsa svischande ner för! Sedan fans det så klart de där dunder bra som kanske åkte lite före oss men men... (Johanna åkte utan hjälm!! livsfarlig kvinna!). 
Mot alla odds fick Elsa och jag åka ett åk med Agi också, helt otroligt.. trotts att vi fick tvinga honom lite... 
Idag trotsade jag dessutom min rädsla för höjder och höga hastigheter genom att kasta mig ut i en fruktansvärt svart backe, vilket jag klarade på fötter hela vägen. En mycket stor bravad! Men trotts att jag klarar att hålla mig på fötter ner för branta backar, så har jag det svårt att hålla balansen när så skitungar kommer svischande, då faller jag i en liten hög... Önska jag ramlade lite mer som Elsa, med lite stil glida ner några meter på sidan. 






 

You know what they say: big feet, big… shoes



Kommentarer
Postat av: Elsa

haha fantastiska dag :D <3 älskar dig massor, jag ska lära dig glida med stiiil ^^^, (moshi moshi moshi - spejjjjsat) pussss

2012-02-14 @ 21:47:07
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0