finns det någon mer?

Är det bara jag eller finns det någon mer? jag har upptäckt att jag gör en del undeliga grejer... nyss kom jag på mig själv att spontant gå och borsta tänderna. Asså jag älskar att borsta tänderna! så himla trevligt, avkopplande och frächt mhm! 
Men det är väll bara jag... 

förövrigt har jag en dags pous från pluggandet! det börjar verkligen köra ihop sig nu. Hejja hejje bara terminen ut! sedan om 365 dagar exakt är det vi som står i follan och få sätta på oss våra hattar, längtar galet mycket! men seperationsångesten börjar redan kännas lite... 

här är en bild på Malin som fick sätta på sig sin hatt idag (och vi är normala i vanöiga fall)

(foto Elsa Malmer) 

peace out motherLovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0