VÄRLDENS BÄSTA DAG!

det är helt otroligt hur mycket positiv energi man får av att sova! deckande under täcket innan middagen igår och nu har jag så mycket energi att jag stigit upp inanna veckarklockisen som nu får ligga och ringa för sig själv i nått hörn ^^
skola idag PEPPEP PEPPEp!
Det är helt otroligt hur mycket positiv energi man får av att sova! deckande under täcket innan middagen igår och nu har jag så mycket energi att jag stigit upp inanna veckarklockisen som nu får ligga och ringa för sig själv i nått hörn ^^
skola idag PEPPEP PEPPEp!
dessutom har jag haft tid att äta frukost uppdatera mobilen, sjunga lite och bara strosa runt! vilken underbardag!
men jag måste be om ursäkt! förlåt alla som inte fick något svar på sina sms eller samtal, jag sov verkligen som en stock! elsa jag skulle gissa på att det skulle kunna vara mina lurar men man vet ju aldrig vilken tomte som varit där ;) och emmis hoppas du kunde somna utan att vara allt för rädd! :S
här är en bild på mig och min syster (som jag oftast älskar)
och med dem orden tar jag min frukost i handen och ger mig av ut bland skärnorna ovanför oss!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad söta ni är <3 jaaa har din ring också. heh sneeaky. Jag önskar verkligen att du hade varit där och firat mig <3 OJ vad jag ska fira din 18års dag!! chips och pommes det kommer bli så kuuuul!! nämen en present? :o nu blir jag jättepepp <3 haha peppar på Haiti - det visste jag faktiskt. vi gjorde ett så himla bra arbete där - remember? <3 puss på dej sötis <3

2011-10-24 @ 18:42:31
Postat av: Emma

ååhh linnea, du förgyller min dag ibland asså <3

2011-10-24 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0