Trist när det händer...

jävla bjas fysik! har sutit med den i flera timmar och hur mycket jag än läser så fattar jag bara mindre och mindre, hur kan det komma sig? det är ju inte lågiskt!
Men det är bara att fortsätta att traggla...

Dock har jag ett litet knep för att göra pluggandet en aning roligare (en aning! plugga är aldrig riktigt rolig):

steg 1:
Ha ett stort bord så att man kan sprida ut alla sina böcker,papper och pennor hur mycket man vill, och så man också kan kasta dem till andra sidan avbordet utan att de trillar ner!

steg 2:
På bordet bör det alltid finnas en stor stark kopp te, men efterrom det är stor prov  på gång så finns det massa bullar där med ^^

steg 3:
Spotify! en lista med det lugna fina favoritern
 who says- John Mayer, somewhere only we know- Keane, vanilla twilight- Owl city och heartbeats- Jose Gonzalez 
FYRA MÅSTEN!

Med fötterna tungt tryckta mot jorden lunkar jag tillbaka till pluggbordet...


Kommentarer
Postat av: Elsa

i know the feeling... :( <3 har ett stort bord, massa böcker, en korg med fyra bullar och det viktigaste: tre tekoppar (eftersom de tar slut så fort). mysmusik <3

2011-10-23 @ 19:07:51
Postat av: Emma

jjaaa, asså dö :( du är så mysig av dig! <3

2011-10-23 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0