Äntligen!

Nu har jag äntligen blivit av med det förbannade fysik provet och det finns inga fler hinder mellan mig och höstlovet! så himla skönt <3
Lovet kommer att bli jätte sännade och jag är redan super nervös. På lördag ska jag näligen åka till ett kloster i Frankrike! 32 timmar ska jag sitta instängd i en buss!!! helt galet tuar att tur att jag har några trvliga vänner att spendera tiden med!
Det jag är aldra mest orolig för är att vi kanske, kanske kommer att få sova i tält! Det är ju super kallt och jag kommer att bli tre tår kortare... men men får hoppas att det går vägen :S
Nu ska jag bara najja runt i skolan de sista dagarna innan jag åker och sen kommer jag hem riktigt from och fin för att ta itu med den andra halvan av höstterminen i 2:an... FY FAN, kan inte säga att det är särskilt uppmuntrande men man får helt enkelt bita i det sura äpplet...
Här kommer ett STORT tack till mina kära vänner som hjälpte mig igenom en hårde tid med fysik och lyckades att få mig att förstå att densitet och allt annat knas <3<3
(hahaha nu Elsa kan du få läsa!)

Kommentarer
Postat av: Elsa

WIKKAWAOOW lika pepp på dina söta inlägg! Ska verkligen ta med mig en sovsäck till dig imorrn, och mysestrupmisar kanske? <3 fast jag är så arg på din lilltå så jag venne.... (ahahhaha nu garvar jag och du tittar på och vet inte vad jag garvar åt) mihiiiiiihi.

Linnea du kan inte äta äpplen - do not bite it.

Slutet på Romankommentaren: Tack själv för hjälpen..! himla underbart pluggande. nu snajjdar vi MVG i historia. nu slutar vi. Puss <3

2011-10-26 @ 14:41:46
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Emma

neejj vad mysig du är! klostret kommer gå toppen! <3

2011-10-26 @ 16:06:10
Postat av: märtaaaa

ÅÅ LINNEAAA!! du har en blogg!! yeeey!<3

2011-10-26 @ 22:05:06
URL: http://feedthekidstechno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0