Redline

Att leka med små kusinen är nog bland det bästa som finns. Idag vankades det släkt middag och det bjöds på kalkon och stor efterrätt. Min allra minsta kusin Teo sprang omkring som ett yrväder hela kvällen, det var lego-propellrar som for, bollar som flög och TONvis med spel som skulle spelas! Efter efterrätten var JAG helt slut, så jag la mig på soffan och somnade, rätt som det var vaknar jag av nått väldigt kladdigt i ansiktet, öppnar ögonen och ser Teo med ett spel upptryckt under näsan på mig. Jag frågar honom vad han precis gjorde och han svarar helt sonika "jag pussade dig". Sedan följde en timmes somnade och vakande med pussar och massa olika spel jag skulle kolla på. Otroligt mysigt, en riktig blötpussgurka!
Innan mitt kollaps, spelades det poker mellan de äldre kusinerna och det gick käpprätt åt skogen men men då vet man att man inte ska försöka sig på att få tag på en förmögenhet där iaf.


Kommentarer
Postat av: Emma

why yes of course... next week maybe?

2013-01-08 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0