Du är min vän

Du är min vän, du är min bästa vän! Det spelar ingen roll vad dom säger
Fast vi är katt och hund kan vi väll leka en stund ooohohoooh! -från myror i brallan soundtrack

Rakel har gått med på att vara min alldra bästa vän! Ge mig kärlek oavsett vad och alltid vara där och ställa upp. Kriterierna för att hon skulle gå med på detta var följande:
-ett godmorgon och ett godnatt sms varje dag
-godkännande på alla jag vill träffa (för egentligen är det bara henne jag får vara med)
-smsa hela dagen så hon vet exakt vad jag gör
-jag får bara vara borta från henne 2 h om dagen
-om hon vill vara med mig måste jag släppa allt och komma direkt

Detta känns som rimliga kriterier så jag har godkänt och nu är vi bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0