I love rocken roll!

Vilken eftermiddag! började med ett otroligt spännande besök på etnografiska med klassen. 69 med tillägg gjorde dock att Elsa, jag och sebbe anlände en aningens sent, men sedaan fick vi en timmers guidad tur UNDERBART! Elsa somnade på min axel och Agaton slog mig i luffarschack. Spårat.

"Oh nu, mina damer och herrar för första gången i live i Sverige, de tre musketörarena!!" så löd öppnigsorden till musikalen "de tre muskitörerna" som visas på stadsteatern. OTROLIGT rolig! Rekomenderas starkt (andra gången jag ser den!). Mina följeslagare var Emma och min fina familj. Musikalen är riktigt svängig och man får sig ett ordenntligt skratt och sedan kläder och scenografi, fantastiskt!   
 
(googel) 
och mina egna bilder... (lite annan standard)
Bästa platserna i heeela salongen, första balkong, mitten. Kunde inte bli bättre!
 

jaja nu är det bara att ladda inför en onsdag som startar 8 imorgonbitti med lite matematik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0